Obsługa Klientów w najbliższych dniach - działania prewencyjne ze strony PGKiM |
PGKiM Sp. z o.o. informuje, że podjął decyzję o zamknięciu od 16.03.2020r.wszystkich Punktów Obsługi Klienta. Nie będzie również możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibach Spółki. Środki te podjęte zostały do odwołania. Prosimy o kontakt z nami wyłącznie telefoniczną lub drogą mailową. Wszystkie ważne dokumenty i oferty prosimy zostawiać w skrzynkach podawczych siedziby Spółki ul. Polna 4 oraz Dąbrowskiego 12a. Do rozwiązania spraw pilnych naszych klientów będziemy starać się podchodzić indywidualnie. Za niedogodności z tym związane przepraszamy. Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków. |
ABC segregacji
ALFABETYCZNY SPIS ODPADÓW
![]() | [alfabetyczny spis odpadów] | 290 kB |
Wysyłamy turkowianom dane o zużyciu wody
W związku z wprowadzeniem przez Radę Miejską Turku metody obliczania opłat za odpady zależnej od średniego zużycia wody, przygotowujemy dla mieszkańców Turku specjalne informacje, które sukcesywnie rozsyłamy wraz z fakturami za wodę i ścieki.
Zakupy, przetargi, COVID i adopcje
Zakup nowych maszyn, pozyskanie dodatkowego dofinansowania do modernizacji oczyszczalni, wygrane przetargi. Do tego liczne akcje związane z bezpieczeństwem epidemicznym i liczne adopcje bezdomnych zwierzaków. Tak w skrócie wyglądał miniony rok w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku.
KOMUNIKAT
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku, przypomina wszystkim odbiorcom wody o obowiązku zabezpieczenia wodomierza oraz instalacji wodociągowej przed działaniem niskich temperatur.
W związku z coraz częstszymi przypadkami uszkodzenia wodomierzy w efekcie działania mrozu, przypominamy o tym, że utrzymanie wodomierza głównego w należytym stanie spoczywa na odbiorcy usług. Odbiorca usług w sytuacji, kiedy dojdzie do uszkodzenia wodomierza, jest zobowiązany pokryć wszelkie koszty związane z jego wymianą.
Przypadki zamarznięcia wody w wodomierzu i awarii, można zgłaszać do PGKiM Sp. z o.o. pod bezpłatny numer telefonu 994, lub na numer 63 278 41 78.
- Komunikat do właścicieli i zarządców budynków w związku z potencjalnymi zagrożeniami występującymi w okresie zimowym
- Jak nie płacić za wody deszczowe
- Informacja
- INFORMACJA DOTYCZĄCA ODCZYTÓW WODOMIERZY W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH
- ZMIANA ZASAD PRZYJMOWANIA ODPADÓW DO PSZOK
- Modernizacja oczyszczalni na półmetku
- Wodociąg i kanalizacja w modernizacji
- Jakość wody
- Warto wykorzystywać deszczówkę
- E-faktury dla wygody i bezpieczeństwa klientów